ГП на OAE след:
Последно състезание: Бразилия

Хамилтън и Розберг говорят за KERS

От отбора на Мерцедес публикуваха видео, в което Люис Хамилтън, Нико Розберг и управляващият директор в Mercedes AMG High Performance Powertrains Анди Коуел дават информация за системата за възстановяване на кинетичната енергия KERS – каква е нейната функция, кога и как се използва. Ето какво споделят те във видеото:

Люис Хамилтън: KERS е система за възстановяване на кинетичната енергия. Когато започнеш да спираш, задните колела генерират енергия, която тръгва от колелата през полуоските обратно в мотора, тази енергия зарежда батериите през моторгенераторната група и когато излизаш от завой, набереш скорост и си на пълна газ, можеш да натиснеш бутон, който освобождава тази енергия обратно към колелата и ти дава допълнителна мощност.

Нико Розберг: KERS е чудесна. Използвам я основно на излизане от бавните завои и на дългите прави там, където ми носи най-голямо предимство. Разбира се, е доста ограничена, защото мога да я използвам за шест и седем секунди на обиколка. Например, ако се боря с друг пилот, я натискам в края, когато знам, че там е най-голямата сила и най-добра възможност за изпреварване. Затова чакам и натискам копчето тогава, за да успея да изпреваря състезателя пред мен.

Люис: Това е наистина голям тласък, усеща се. Използвам я няколко пъти на обиколка. Обикновено около 3-4 пъти.

Анди Коуел: Обикновено всички коли събират енергия на едни и същи точки от пистата и в същото количество. Но относно разгръщането, пилотът може да избере кога да използва тези 400 kJ. Това става за 6,7 секунди и добавя мощност 80 к.с. Пилотът може да я включи в една цяла обиколка, за да атакува или да се защити, или може да я раздели в обиколката, за да направи оптималното време за тур.

Люис: Понякога използваш KERS наведнъж. Например, когато се състезаваш за място, когато се опитваш да запазиш позицията си в края на правата или използваш целия си KERS, за да изпревариш някого.

Нико: Голямо предизвикателство е да използваш KERS правилно. Но преди уикенда, инженерите ми казват къде трябва да натисна и тогава свиквам с нея доста бързо. Предизвикателството е, когато стигна до излизането от завоя, трябва да натисна, точно когато съм на пълна газ само за известно време. След това трябва да следвам определени числа, за да знам кога да я отпусна отново, защото има оптимална стратегия, чрез която да се възползваш максимално от системата в една обиколка.

Люис: Не трябва да оставяш KERS празна, защото тогава се изключва и спира подпомагането на двигателя, но и не трябва да я държиш пълна, защото прави същото. Опитваш се да запазиш енергията на едно и също място. Затова трябва да се увериш, че я използваш. Можеш да използваш малко и да я препълниш.

  • Хамилтън и Розберг говорят за KERS
  • Хамилтън и Розберг говорят за KERS
  • Рейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова писта
  • Тайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелиш
  • Райконен: Пистата в Монте Карло е уникална
  • Джеймс Алисън за особеностите на трасето в Монако
  • Фетел: Представянето в Барселона ще даде ясна представа кой къде се намира
  • Тийм мениджърът на Ферари Йоверно за особеностите на Гран при на Испания
  • Новият Ситроен за WRC направи първи тест
  • Фелипе Маса младши победи Рикиардо на „Crazy Cart”
  • Рейс инженерът на Фетел Рикардо Адами за особеностите на пистата в Шанхай
  • Райконен разказва за Гран при на Китай и победата си в Шанхай през 2007 г.
  • Главният състезателен инженер на Мерцедес за новите правила за радио комуникация
  • Главният конструктор на Ферари за особеностите на Албърт парк
  • Правилата за гумите през 2016 г.
  • Фетел за Гран при на Австралия
  • Магнусен и Палмър подкараха новото Рено RS16... по вода!
  • Уникална колекция, която трябва да се види
  • Чувството да тестваш Формула 1
  • Люис Хамилтън с участие в Gumbal 3000
  • Спомени от ерата V8
  • Един малък коментатор на Формула 1
  • Фелипе Насър играе плажен волейбол в родината си
  • Гран при на Бразилия през годините
  • Люис Хамилтън представя пистата Интерлагос
  • Брембо за предизвикателствата на пистата Интерлагос
  • Последното състезание в Мексико, останало в историята с първия подиум на Шумахер
  • Пирели представя предизвикателствата за гумите в Мексико
  • Люис Хамилтън представя пистата в Остин
  • Брембо за предизвикателствата пред спирачките на пистата Остин
  • Ферари за подготовката си за Гран при на Русия
  • Брембо за предизвикателствата на пистата в Сочи
  • Люис Хамилтън представя пистата в Сочи преди Гран при на Русия
  • Хамилтън преди Гран при на Япония
  • Бързи факти за Гран при на Япония представени от Брембо
  • Брембо за предизвикателствата пред спирачните системи в Сингапур
  • Люис Хамилтън представя пистата Марина Бей в Сингапур
  • Люис Хамилтън преди Гран при на Италия
  • Кратки факти на Брембо за Гран при на Италия
  • Интересни факти за изпускателната система на Уилямс
  • Люис Хамилтън за спецификата на пистата Хунгароринг
  • Brembo с кратки факти за пистата в Унгария
  • Люис Хамилтън представя пистата в Канада
  • Ферари за стратегията на пистата Каталуния
  • Симоне Реста за особеностите на пистата Сахир
  • Хамилтън представя пистата Сахир в Бахрейн
  • Брембо за предизвикателствата на пистата в Бахрейн
  • Хамилтън представя пистата в Китай
  • Предизвикателствата за спирачките в Китай
  • Нико Розберг изкачва кулите Петронас в Куала Лумпур
  • Люис Хамилтън преди Гран при на Малайзия
  • Факти за надпреварата в Австралия, представени от Брембо
  • Фетел за състезателния си дебют с Ферари в Мелбърн
  • Back to the Racetrack
  • Пирели за характеристиките на пистата Интерлагос в Бразилия
  • Интервю без думи на Нико Розберг след състезанието в Сочи
  • Първата обиколка на Себастиян Фетел в Сочи
  • Мерцедес подписа договор с Hugo Boss
  • Пирели за предизвикателствата на пистата в Сочи
  • Пирели тества 18-цолови гуми за F1
  • Обиколка на Силвърстоун с Люис Хамилтън
  • Обиколка на пистата Жил Вилньов с Люис Хамилтън
  • Мерцедес за монокока на колите от F1
  • Мерцедес за питстоповете
  • Мерцедес за реакциите на пилотите в F1
  • Актьорите от
  • Трейлърът на документалния филм 1
  • Развитието на каските във Формула 1
  • Мерцедес за гумите във Формула 1
  • Рос Браун обобщава първата половина от сезон 2013 - първа част
  • Третият трейлър на Rush
  • Трейлър на филма Rush, чиято премиера в България е на 20 септември 2013
  • Сър Стърлинг Мос и Хамилтън се срещат на Силвърстоун
  • Хамилтън и Розберг говорят за KERS
  • Нов трейлър на филма Rush
  • Пирели представят гумите за Гран при на Китай
  • Психологическите тренировки на пилотите на Мерцедес
  • Трейлърът на филма Rush
  • Браун, Волф, Розберг и Хамилтън за новия Мерцедес F1 W04
  • Гумите на Пирели за 2013 г.
  • Хамилтън с първа изява като пилот на Мерцедес
  • Льоб и Ситроен спечелиха рали Монте Карло
  • Дженсън Бътън за Гран при на Бразилия
  • Пирели представят пистата Интерлагос
  • Ферари за Гран при на САЩ
  • Пирели представят пистата до Остин, Тексас
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата в Абу Даби
  • Първа обиколка на пистата до Остин в Тексас – онборд на Дамброзио
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата Буд Интернешънъл
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата Йонгам
  • Mclaren Animation
  • Никола Томбазис за подобренията във Ферари
  • Хамилтън представя Гран при на Монако
  • Пилотите на Заубер представят една обиколка на пистата в Барселона
  • Нико Розберг показва промените в W03
  • Исторически кадри на Пирели
  • Кими Райконен подкара болид , Валенсия 23-01-12
  • Кими Райконен се завръща във Формула 1 с Лотус Рено
  • Хамилтън и Бътън - модни фотографи
  • Силвърстоун - промяната
  • Бътън и Хамилтън преди Гран при на Великобритания 2011
  • Това е Формула 1!
  • Интервю с Люис Хамилтън преди Гран при на Испания
  • Люис Хамилтън - картинг Larkhall 1998
  • Тайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелиш
  • Главният състезателен инженер на Мерцедес за новите правила за радио комуникация
  • На две гуми по Нюрбургринг
  • Забава на сняг
  • Люис Хамилтън представя пистата Интерлагос
  • Люис Хамилтън представя пистата в Остин
  • Люис Хамилтън представя пистата в Сочи преди Гран при на Русия
  • Хамилтън преди Гран при на Япония
  • Люис Хамилтън представя пистата Марина Бей в Сингапур
  • Люис Хамилтън преди Гран при на Италия
  • Люис Хамилтън за спецификата на пистата Хунгароринг
  • Люис Хамилтън представя пистата в Канада
  • Хамилтън представя пистата Сахир в Бахрейн
  • Хамилтън представя пистата в Китай
  • Нико Розберг изкачва кулите Петронас в Куала Лумпур
  • Интервю без думи на Нико Розберг след състезанието в Сочи
  • Мерцедес подписа договор с Hugo Boss
  • Пирели представя предизвикателствата за гумите в Германия
  • Обиколка на пистата Жил Вилньов с Люис Хамилтън
  • Маслото на Петронас помага на Мерцедес
  • Обиколка с Розберг на 360°
  • Симфонията от V8 двигател за F1
  • Краят на една ера: последният V8 двигател на Мерцедес
  • Мерцедес за монокока на колите от F1
  • Мерцедес за питстоповете
  • Мерцедес за реакциите на пилотите в F1
  • Развитието на каските във Формула 1
  • Гран при на Белгия през 1955 г.
  • Мерцедес за гумите във Формула 1
  • Динамо срещу Култард
  • Рос Браун обобщава първата половина от сезон 2013 - втора част
  • Рос Браун обобщава първата половина от сезон 2013 - първа част
  • Обиколка с двигателя на Мерцедес за 2014 г. на Монца
  • Сър Стърлинг Мос и Хамилтън се срещат на Силвърстоун
  • Хамилтън и Розберг говорят за KERS
  • Дженсън Бътън кара Лада
  • Психологическите тренировки на пилотите на Мерцедес
  • Браун, Волф, Розберг и Хамилтън за новия Мерцедес F1 W04
  • Хамилтън с първа изява като пилот на Мерцедес
  • Обиколка на Хокенхайм
  • Рос Браун за шампионата и проблемите на Шумахер
  • Михаел Шумахер обяснява работата на волана на Мерцедес W03
  • Михаел Шумахер и Нико Розберг на среща с германските футболни национали
  • Мика Хакикен и Нико Розберг на обиколка по трасето в Монако
  • Нико Розберг за първата си победа във Формула 1
  • Нико Розберг показва промените в W03
  • Розберг, Хауг и Браун - звезди на караокето на коледното парти на Мерцедес
  • Фитнесът във Формула 1 (субтитри на български)
  • Гумите във Формула 1
  • Най-доброто или нищо
  • Нико Розберг показва функциите на волана на Мерцедес MGP W02
  • Тайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелиш
  • Нико Розберг изкачва кулите Петронас в Куала Лумпур
  • Интервю без думи на Нико Розберг след състезанието в Сочи
  • Обиколка с Розберг на 360°
  • Мерцедес за монокока на колите от F1
  • Мерцедес за питстоповете
  • Мерцедес за реакциите на пилотите в F1
  • Развитието на каските във Формула 1
  • Мерцедес за гумите във Формула 1
  • Рос Браун обобщава първата половина от сезон 2013 - първа част
  • Хамилтън и Розберг говорят за KERS
  • Психологическите тренировки на пилотите на Мерцедес
  • Браун, Волф, Розберг и Хамилтън за новия Мерцедес F1 W04
  • Михаел Шумахер обяснява работата на волана на Мерцедес W03
  • Михаел Шумахер и Нико Розберг на среща с германските футболни национали
  • Мика Хакикен и Нико Розберг на обиколка по трасето в Монако
  • Нико Розберг за първата си победа във Формула 1
  • Нико Розберг показва промените в W03
  • Розберг, Хауг и Браун - звезди на караокето на коледното парти на Мерцедес
  • Фитнесът във Формула 1 (субтитри на български)
  • Гумите във Формула 1
  • Нико загря за домашната Гран при в Мюнхен
  • Най-доброто или нищо
  • Кой е по-бърз?
  • Нико Розберг показва функциите на волана на Мерцедес MGP W02

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Последно качени

  • Рейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова пистаРейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова писта
  • Верстапен заби болида си в стенатаВерстапен заби болида си в стената
  • Тайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелишТайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелиш
  • Райконен: Пистата в Монте Карло е уникалнаРайконен: Пистата в Монте Карло е уникална

Горещи Оферти