ГП на Русия след:
Последно състезание: Сингапур

Краят на една ера: последният V8 двигател на Мерцедес

Служителите във фабриката на Мерцедес в Бриксуърт правят рутинни проверки на последния си 2,4-литров V8 двигател за Формула 1: мотор FF73, преди да отпътува към последните две надпревари за сезон 2013 в Остин и Сао Пауло.

От 2006 г. насам във Формула 1 се използват 8-цилиндрови двигатели, но от следващия сезон това ще се промени с въвеждането на 1,6-литровите V6 турбомотори. Настоящите двигатели в Гран при достигат 18 000 об/мин, произвеждат над 750 к.с., а всеки един мотор е съставен от повече от 3000 части. Мерцедес са произвели над 1000 двигателя от 2005 г. насам, когато за първи път запалват новия си V8 мотор. Производителят има 46 победи в Гран при от тогава, коли с двигатели Мерцедес са печелили 48 пъти първо място в квалификациите и са записали над 3000 точки в шампионата.

Въпреки че с известна тъга се разделят с последния 8-цилиндров мотор, служителите в Мерцедес са любопитни за предизвикателствата на сезон 2014 с новото поколение турбодвигатели.

  • Задвижващата система на Ферари и новите правила
  • Симфонията от V8 двигател за F1
  • Краят на една ера: последният V8 двигател на Мерцедес
  • Обиколка с двигателя на Мерцедес за 2014 г. на Монца
  • Тайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелиш
  • Главният състезателен инженер на Мерцедес за новите правила за радио комуникация
  • На две гуми по Нюрбургринг
  • Забава на сняг
  • Люис Хамилтън представя пистата Интерлагос
  • Люис Хамилтън представя пистата в Остин
  • Люис Хамилтън представя пистата в Сочи преди Гран при на Русия
  • Хамилтън преди Гран при на Япония
  • Люис Хамилтън представя пистата Марина Бей в Сингапур
  • Люис Хамилтън преди Гран при на Италия
  • Люис Хамилтън за спецификата на пистата Хунгароринг
  • Люис Хамилтън представя пистата в Канада
  • Хамилтън представя пистата Сахир в Бахрейн
  • Хамилтън представя пистата в Китай
  • Нико Розберг изкачва кулите Петронас в Куала Лумпур
  • Интервю без думи на Нико Розберг след състезанието в Сочи
  • Мерцедес подписа договор с Hugo Boss
  • Пирели представя предизвикателствата за гумите в Германия
  • Обиколка на пистата Жил Вилньов с Люис Хамилтън
  • Маслото на Петронас помага на Мерцедес
  • Обиколка с Розберг на 360°
  • Симфонията от V8 двигател за F1
  • Краят на една ера: последният V8 двигател на Мерцедес
  • Мерцедес за монокока на колите от F1
  • Мерцедес за питстоповете
  • Мерцедес за реакциите на пилотите в F1
  • Развитието на каските във Формула 1
  • Гран при на Белгия през 1955 г.
  • Мерцедес за гумите във Формула 1
  • Динамо срещу Култард
  • Рос Браун обобщава първата половина от сезон 2013 - втора част
  • Рос Браун обобщава първата половина от сезон 2013 - първа част
  • Обиколка с двигателя на Мерцедес за 2014 г. на Монца
  • Сър Стърлинг Мос и Хамилтън се срещат на Силвърстоун
  • Хамилтън и Розберг говорят за KERS
  • Дженсън Бътън кара Лада
  • Психологическите тренировки на пилотите на Мерцедес
  • Браун, Волф, Розберг и Хамилтън за новия Мерцедес F1 W04
  • Хамилтън с първа изява като пилот на Мерцедес
  • Обиколка на Хокенхайм
  • Рос Браун за шампионата и проблемите на Шумахер
  • Михаел Шумахер обяснява работата на волана на Мерцедес W03
  • Михаел Шумахер и Нико Розберг на среща с германските футболни национали
  • Мика Хакикен и Нико Розберг на обиколка по трасето в Монако
  • Нико Розберг за първата си победа във Формула 1
  • Нико Розберг показва промените в W03
  • Розберг, Хауг и Браун - звезди на караокето на коледното парти на Мерцедес
  • Фитнесът във Формула 1 (субтитри на български)
  • Гумите във Формула 1
  • Най-доброто или нищо
  • Нико Розберг показва функциите на волана на Мерцедес MGP W02

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Последно качени

  • Рейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова пистаРейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова писта
  • Верстапен заби болида си в стенатаВерстапен заби болида си в стената
  • Тайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелишТайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелиш
  • Райконен: Пистата в Монте Карло е уникалнаРайконен: Пистата в Монте Карло е уникална

Горещи Оферти