Начало Автомобили Ауди Q7 – премиера на първия за марката SUV

Ауди Q7 – премиера на първия за марката SUV

103
0

На 13 април Даниел Боримиров и успешни родни бизнесмени, сред които собственика на модна къща «Агресия» Александър Антов ще се наредят сред световните звезди Елтън Джон и баскетболиста Дирк Новицки като горди собственици на уникалния Ауди Q7.

Премиерата на автомобила на българския пазар ще бъде пресъздадена по нетрадиционен начин, отговарящ на хармоничното съчетание на контрасти характерни за Ауди Q7.

Уникалността и съвършенството на автомобила се доказват във всеки един детайл и във всяка една стъпка по пътя му към международните подиуми.

До момента в света са продадени 15 000 автомобила, а 3 300 вече са в ръцете на новите собственици и по пътищата на света. От премиерата по време на автомобилното изложение във Франкфурт през септември 2005 до сега Ауди Q7 спечели няколко значими първи награди:

• „Златен волан” – награда на немския вестник „Билд ам Зонтаг” , която се присъжда ежегодно за автомобилна премиера на годината от жури в състав – автомобилни инженери , техничекски експерти и автомобилни състезатели.

• „Ауто трофи 2005” – награда на читателите на престижното немско издание „Ауто Цайтунг” в категорията на високопроходимите автомобили.

• „Автомобил на годината 4 x 4” в категорията на луксозния клас оф-роуд и SUV модели за 2006 г. – награда на читателите на сп. “Ауто Билд”.

Ауди Q7 поставя началото на трето поколение SUV автомобили и дава обещание да се настани трайно на челното място. Той обединява спортните качества с универсалността, високите технологии с лукса и притежава необикновени възможности за постигане на абсолютната свобода на пътя. Моделът е симбиоза между атлетична сила и авангардни технически решения.

На българския пазар моделът първоначално ще бъде представен с дизелов двигател 3.0 TDI и бензинов 4.2 FSI, стандартно и двата с легендарното quattro® задвижване . Автомобилите могат да се поръчват в шоурума на Ауди „Порше София” и в дилърската мрежа в страната на официалния вносител на марката „Порше БГ„.

С размерите си Q7 става най-големия сред своите конкуренти. Агресивният и мощен външен дизайн характерен за спортните автомобили е умело съчетан с вътрешния уют и хармония на формите, разкриващи стила и елегантността на луксозната лимузина.

Благодарение на гъвкавите интериорни решения пътниците могат да се потопят в уникален комфорт с нови измерения – в Q7 са възможни 28 конфигурации на седалките и товарна площ до 2035 л.

Любопитен факт е, че гигантското ”бижу” впечатли клиентите и любителите още преди световната си премиера по време на автомобилното изложение във Франкфурт 2005 . Два модела Ауди Q7 бяха разиграни на търг на едно от най-посещаваните световни светски събития – благотворителният търг на фондацията за борба със СПИН на сър Елтън Джон.

Събитието се провежда в нощта на церемонията за връчване на наградите ОСКАР и се посещава от ВИП личности като Дейвид и Виктория Бекъм, Шарън Стоун, Род Стюърд, Хю Грант, Никол Кидман, Майкъл Дъглас и др.

Безспорните качества на автомобила се потвърждават и от факта, че за първи път автомобил е подложен на такъв широк спектър от интензивни тестове и изпитания. Преминал през -35 градусовите студове в Полярния кръг до изпепеляващата жега в пустинята на Южна Африка, през магистрали, прашни, песъчливи и чакълени пътища на Европа, Азия, Южна и Централна Америка, Ауди Q7 гарантира, че ще оправдае и най-високите очаквания по отношение на надеждност, устойчивост, издръжливост, скорост, маневреност и комфорт.

40 сек телевизионен клип за Q7 носещ името „Абсолютното quattro ®” събира тези сензационни кадри представящи една нова перспектива за автомобила. Клипът, заснет в Исландия и Прага, с добавени специални ефекти в Париж, е един от най-разточителните и пищни, правени някога от Ауди. Начинът на заснемане дава усещането, че зрителят наблюдава движението на автомобила под вода, под песъчлив път и под лед – през перспективата на Quattro. Преди 25 години Ауди изобрети механизъм quattro® за своите автомобили . През 2005 г. Ауди създаде кола за своето quattro – това е лайт мотива на рекламната кампания по повод световната премиера на Ауди Q7.