ГП на OAE след:
Последно състезание: Бразилия

Булие отрече историята с шоколадчетата и заяви, че няма да подава оставка

22.06.2018 | Калоян Петров; снимка: Макларън | коментара

Историята с шоколадчетата, раздавани като бонус в Макларън при особено съкратени срокове на работа, неминуемо бе повдигната по време на пресконференцията на шефове на отбори на пистата Пол Рикар. Спортният директор на екипа Ерик Булие бе посочен от анонимен служител на отбора като един от виновниците за сложната ситуация в Уокинг и той трябваше да отговаря за случващото се в британския тим.

Запитан дали поема отговорност за провалите с колите на Макларън, Булие заяви, че това е добър въпрос.

„Очевидно е, че всички сме отговорни за представянето на автомобилите. Но за да отговоря на питането ви – не, няма да подам оставка. Знам, че сте написали статии... Понастоящем е 20-ата година от работата ми в спорта, печелил съм състезания и шампионати с всеки отбор, който съм управлявал преди, включително Формула 1. Това са постижения, които не можете да ми отнемете. Смятам, че сега сме в едно пътуване. Не сме в желаната ситуация и не сме доволни от това къде се намираме. Но сега сме с нов доставчик на двигателите – Рено – и разполагаме с добър екип от хора. Само трябва да сме сигурни, че откриваме проблемите с колата и да ги поправим. Знаем какви са грижите в момента. Но когато създадеш един автомобил, когато вярваш в дадена концепция, трябва да я развиваш и да направиш така, че да поправиш проблемите за следващата”, бе отговорът на Булие.

Той каза също така, че историите в пресата му били забавни за четени, но не били верни.

„Получихме тонове имейли от хора с текст „това е майтап”. Може да има някой раздразнен – във всяка организация някой е недоволен, когато вероятно съществува грешка в комуникацията. Не знам какъв е проблемът на тези хора. Смятам, че ги поканихме да се срещнат с нас, за да разберем какви са проблемите им освен клюкарстването.”

Булие не отговори направо дали в Макларън ще издирват източника на информацията, публикувана в пресата. Той каза, че това е вътрешен въпрос за организацията и допълни, че ръководството има подкрепата на служителите.

Специален материал за ситуацията в Макларън и причините за кризата в тима четете в брой 216 на списание ClubS1

Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари
Други новини за същото състезание:
•  27.06.2018 Ботас загубил 5% притискаща сила след инцидента с ... •  26.06.2018 Повредата в двигателя на Перес притеснява Мерцедес... •  25.06.2018 Льоклер малко разочарован от класирането си на Пол... •  25.06.2018 Магнусен възхитен, че е успял да задържи Ботас зад... •  25.06.2018 Хамилтън също смята, че наказанието на Фетел не е ... •  25.06.2018 Сайнц и Рено се отърваха само с глоба за превишена... •  24.06.2018 Второ място е по-добър резултат, отколкото очаквах... •  24.06.2018 Новият двигател ни върна в битката, убеден е Хамил... •  24.06.2018 Вината беше моя, Валтери не направи никаква грешка... •  24.06.2018 Алонсо: Отборът ни не бе конкурентоспособен, но въ... •  24.06.2018 Лауда недоволен от наказанието на Фетел... •  24.06.2018 Люис Хамилтън спечели Гран при на Франция... •  24.06.2018 Пирели очаква 1 стоп на Пол Рикар (+наличните гуми... •  24.06.2018 Зак Браун посочи конкретния проблем на Макларън MC... •  24.06.2018 Още ни липсва скорост на правите, отбелязаха пилот... •  23.06.2018 Думи нямам да опиша как се чувствам, радва се Льок... •  23.06.2018 Фетел: Темпото ни в дълги серии е чудесно, а и сме... •  23.06.2018 Още от Австралия нямаме особен късмет, каза Грожан... •  23.06.2018 Хамилтън: Q1 и Q2 преминаха както трябва, Q3 не бе... •  23.06.2018 Резултатът е горе-долу според очакванията, заяви А... •  23.06.2018 Хамилтън и Ботас на първа редица за Гран при на Фр... •  23.06.2018 Дъжд съкрати третата сесия на по-малко от 10 минут... •  23.06.2018 Сайнц изненадан от сцеплението на пистата Пол Рика... •  22.06.2018 На места завоите се виждат наистина трудно, сподел... •  22.06.2018 Пилотите на Ред Бул търсят оптимални настройки за ... •  22.06.2018 Фетел: Малко изоставаме, но аз не направих кой зна... •  22.06.2018 Мерцедес с нови двигатели с вътрешно горене, турбо... •  22.06.2018 Хамилтън на 0,704 сек пред Рикиардо във втората тр... •  22.06.2018 Хамилтън най-бърз в първата сесия на Пол Рикар... •  21.06.2018 Високите температури може да доведат до по-голямо ... •  21.06.2018 Мерцедес може отново да отложи пускането на новия ... •  21.06.2018 Алонсо: Предвидимостта е големият проблем на F1... •  21.06.2018 Фетел не е притеснен от използването на по-тънките... •  20.06.2018 Две DRS зони ще има на пистата Пол Рикар... •  13.06.2018 Ред Бул с по-консервативен избор на гуми спрямо Ме... •  21.04.2018 Пирели обяви типовете гуми за Гран при на Франция...

Горещи Оферти