ГП на Русия след:
Последно състезание: Сингапур

Бултрако показа Хонда CR-V на оригинално шоу в Пловдив

20.12.2004 | Красимир Ръджов | коментара С оригинално шоу в Пловдив беше представена Хонда CR-V. Събитието се състоя в новооткрития шоурум „Аутошоп Анастасов”. Фирмата е един от дилърите на японската марка. Собственика и г-н Анастасов е каратист. Негова е и идеята за сценария на представянето. Лично той се появи в кимоно и даде началото на ефектните демонстрации, направени от Армейски спортен карате клуб – Пловдив. Увлечени в това да наблюдават техниките показани от каратистите, чупенето на керемиди и дървета, публиката остана изненадана, когато Хонда CR-V се появи с трясък от сандъка в която беше скрита. Нито един от фотографите, не успя да улови мига в който мощния звяр счупи дъските, изкочи от съндъка и спря на средата на шоурума. Чрез оригиналното представяне на всъдехода организаторите показаха общите неща между традиционната японска философия, изразена в каратето и въплътена в Хонда CR-V, а именно:


Кихон – основата на популярното японско бойно изкуство, в което всяко движение, всяка част, всеки детайл се овладяват до съвършенство, прецизност, перфектност – без тази техника не можеш да продължиш напред

Ката – придобитата техника се дообогатява с максимална доза динамика, пъргавост, концентрация, гъвкавост, пространственост – това е класиката на практиката

Таме шивари тест – завършека на една подготовка …крайният продукт плод на силата на духа, в който тялото става оръжие на мощ, концентрация и сила.


“Не се борете със силата …

отдайте й се….

вървете с нея….

използвайте я!”



Представителят на Хонда в клас SUV (Sport Utility Vehicle) навлезе решително в нова фаза на развитието си с монтирането за пръв път на дизелов двигател. Си Ар Ви е един от най-продаваните бензинови всъдеходи в Европа, а появата и на мощен и икономичен дизелов двигател ще и помогне да развие позициите си в този изключително високо конкурентен сегмент на пазара.


Подобренията са във външния дизайн, интериора, сигурността, икономията на гориво и опазването на околната среда, като са покрити изискванията на екостандарта Евро 4.


Свеж нов стил са получили предната и задна част на автомобила, капакът на резервната гума, дръжките на вратите, протекторите на калниците. На края, но не на последно място са новите 16-цолови джанти, стоманени за моделите LS и лекосплавни за ES и Executive.



2,2-литровият i-CTDi двигател има максимална мощност от 140 к.с. при 4000 оборота в минута и равномерно развитие на максималния въртящ момент, който постига максималната си стойност от 340 Нм още при 2000 оборота. Това позволява движение на максималната шеста предавка със скорост 100 км/ч при 2070 оборота в минута.


Бензиновият двигател е с почти същите показатели – 150 к.с., но от два литра ходов обем и вече покрива изискванията на екостандарта Евро 4. Бензиновитят Ци Ар Ви се предлага с петсепенна маханична и четиристепенна автоматична трансмисии. Вградената за първи път електронна система drive-by-wire за контрол на подаването на газта осигурява още по-плавен и същевременно точен “отговор” на натиска на крака на водача върху педала.


Активната безопасност на колата е нараснала заради системата за стабилност на колата /VSA/, която е стандартна за ES и Executive. В системата за безопасност са включени още новите странични въздушни възглавници тип “завеси,” които се отварят от двете страни в случай на страничен удар. Благодарение на стандартните предни и странични въздушни възглавници, триточкови със система на управление на натягането колани отпред, трите триточкови колана отзад, системата за стабилен монтаж на детска седалка Isofix и антидайв седалките Хонда CR-V е сред най-безопасните автомобили тип SUV на пазара. Това се потвърждава от получените единствено от него 4 “звезди” от Еuro NCAP в класа 4х4 за защита на пътниците и 3 “звезди” за защита на пешеходците.


Във вътрешността също има доста промени. Основната цветова схема е титан – седалки, тапицерия на вратите и таван, с черно табло и килими, или тъмно сиво в контраст с черно. Нов е воланът с превключватели на круз-контрола отдясно и на аудио-системата отляво /горе за каналите, по средата за силата на звука и отдолу за менюто/. При Executive с кожен салон, предните седалки са с отопление. Както при Акорд приборното табло е тъмно при неработещ двигател. С поставянето на ключа дисплеят светва ярко в червено, ясно четими са белите цифри на показанията, до скоростомера излизат данни от борд компютъра за изминато разстояние и разхода на гориво. В топ-вариантите ES и Executive е опция сателитна навигационна система с по-атрактивна графичност на изображението и разширено покритие. Всички нива имат климатици – с ръчно управление при ниво LS и автоматично при останалите.


Хонда CR-V предлага и една от най-просторните кабини в класа си, както и впечатляващо товарно пространство от 527 до 628 л до линията на прозорците в зависимост от положението на нагласяване по дължина на разделящите се в съотношение 60:40 задни седалки. При сгъването им напред товарният обем нараства до 952 л, което позволява вкарването отзад на два 26-цолови планински бегача, без да се махат предните им колела. Гърбът на задните седалки също може да се накланя до 45 градуса, което с възможността за хоризонтиране облегалките на предните, дава възможност интериорът да се превърне в комфортно място за отдих.


Хонда Си Ар Ви е предпочитан модел от хора, които обичат спорта и разходките извън града. Той се държи еднакво добре както в напрегнатите градски условия, така и на дълъг път, защото притежава рядката способност да се адаптира към различни пътни условия.
Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти