ГП на Русия след:
Последно състезание: Сингапур

Пилотите на Форс Индия няма да могат да използват нова бройка от 3 двигателя

25.08.2018 | Иво Кръстев, снимка Форс Индия | коментара

Пилотите на Форс Индия няма да могат да използва нова бройка от по 3 задвижващи системи до края на сезона, въпреки че тимът се води нов. Екипът бе закупен от консорциум, воден от Лорънс Строл, но заради правните проблеми на главните акционери Виждай Маля и Субрата Рой, той можеше да продължи да се състезава само като изцяло нов такъв.

Това доведе до смяна на името - Рейсинг Пойнт Форс Индия и загубата на всички точки при конструкторите през сезона до сега. Смяташе се, че като нов екип, пилотите може да получат правото да използват по 3 нови задвижващи системи до края на сезона, без да изтърпяват наказание в решетката.

Състезателният директор на ФИА Чарли Уайтинг обаче е информирал тима и пилотите Серхио Перес и Естебан Окон, че ще трябва да продължат сезона с бройката компоненти, които им се полагат от началото на сезона със стария отбор.

Към момента Перес и Окон използват своя 3-и двигател с вътрешно горене, 3-о турбо, 3-а хибридна система MGU-H при разрешени 3, и също така 2-а система MGU-K, 2-и електронен блок и 2-а батерия при разрешени 2. А това означава, че при следваща смяна на който и да е елемент и за двамата пилоти ще означава наказание в решетката.

В същото време руската компания за торове Uralkali заплаши, че ще предприеме съдебни действия срещу синдиците от FRP Advisory, ако не получи удовлетворяващо обяснение до 10 септември относно сделката с придобиването на Форс Индия от консорциума на Строл.

Нейни заместник-шеф на борда на директорите е Дмитри Мазепин, който е и баща на тестпилота на Форс Индия Никита Мазепин. Според Uralkali процеса по наддаване е бил несправедлив, като компанията е имала по-добра финансова оферта от тази на Строл, но тя е била отхвърлена без логично обяснение.

Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти