ГП на Русия след:
Последно състезание: Сингапур

Интервю с Дани Сордо

17.09.2006 | Венцислав Калчев | коментара След отличния старт с автомобил, категория WRC, Дани гледа с надежда напред. Официално бе потвърдено, че той ще е съотборник на Себастиан Льоб в отбора на Ситроен Спорт през 2007 година. Повишението би следвало да увеличи нивото на мотивация на шампиона от JWRC за 2005 г.

- Вие ще сте съотборник на Себастиан Льоб и през 2007 година...

- От миналата година доста мои мечти станаха реалност... Тази е най-фантастичната. Ги Фреклен реши да ми се довери, точно както преди него това направиха RACC, Карлос Сайнц, моите испански спонсори, Марк Ван Дален и целия отбор на Кронос. Сега, трябва да дам всичко от себе си и да работя дори по-усърдно от преди рали Кипър, за да оправдая вярата в мен на всички тях. Още по-добре е, че ще съм част от най-добрия отбор с Себастиан. За да се уча (б.а. от него). Това, което той постигна в Япония е невероятно, нали? Защо да не успея и аз да го постигна някой ден?

- Точно както в Япония, ще сте новак и в Кипър...

- Чух, че плажовете на острова били много красиви. Обичам плажовете не толкова заради слънчевите бани, колкото заради водата. В Испания морето е на 10 минути от дома ми. Имам джет, чието продължително каране ми доставя голямо удоволствие. Сега сериозно, както в Япония, и тук ще трябва да задавам доста въпроси, за да увелича знанията си за рали, което не познавам. Бе ми казано, че е голяма жега, скоростта - доста ниска и всичко зависи от колата, гумите и екипа. С оглед на досега ми до горещи и трудни ралита, единственият ми опит са двете посещения на рали Акрополис - едното с C2 S1600 през миналата година, другото с Ксара WRC през тази. Марк (б.а. Марти) се е състезавал два пъти в Кипър, това би следвало да помогне. Още веднъж ще трябва да сме много съсредоточени в състезанието.

- И по време на ралито?

- Първо трябва да намерим правилния подход, който ще определи нормалното ни състезателно темпо. В Япония не успях да направя това. Ралито бе наистина специално. Състезанието се проведе в тежки условия и може би това бе причината. Не бях доволен от състезателните ми бележки и се наложи доста да ги преправям при първите преминавания на етапите. Колата бе перфектна, но аз не бях уверен. В Кипър се надявам да постигна това още в самото начало. Ще се опитам да финиширам в челната шестица, фокусирайки се върху точките в шампионата при конструкторите. Задачата ми е да спечеля ценни точки за отбора си. Успях с постигането и в Германия, но последваха два кръга без спечелена точка. Ще съм много недоволен ако това се повтори и в Кипър.
Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти