Начало Автомобили КИА с рекордни продажби за първите 3 месеца на 2018 г.

КИА с рекордни продажби за първите 3 месеца на 2018 г.

104
0

Според последния доклад на Асоциацията на Европейските Автомобилни Производители – ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association), КИА Моторс Европа регистрира рекордните за бранда продажби през първото тримесечие от настоящата година.

За периода януари – март 2018 г. регистрациите на автомобили с марка КИА в Европа се увеличиха с 5.2% (от 124 987 до 131 434 броя). Това е рекорден резултат за продажбите на корейския бранд.

През март 2018 г. КИА е реализирала 57 492 автомобила на Стария континент, което е с 4.5% повече в сравнение с миналогодишния период, когато са осъществени 55 007 продажби. За първото тримесечие от настоящата година пазарният дял на марката в Европа е 3.1%, спрямо 2.9% за същия период през 2017г.

Емилио Херера, Главен оперативен директор, КИА Моторс Европа, коментира: „Таргетът на КИА за Европа тази година е продажбата на 500 000 автомобила. Успешният старт ни прави уверени, че ще изпълним поставената цел, а с лансирането на нови модели, между които е и трето поколение Сийд през септември, сме убедени в още по-високи резултати.”

Бестселърът на КИА за първото тримесечие на 2018г. е кросоувърът Спортидж с реализирани 34 644 броя в Европа. В последната година от жизнения си цикъл, второ поколение сийд също отчита 0.8% ръст в продажбите с регистрирани общо 18 625 автомобила. Новото поколение от моделната гама Сийд ще се дистрибутира в търговската мрежа от септември 2018 г.

Още 2 нови модела с марка КИА, лансирани през 2017г., спомогнаха за ръста в продажбите на компанията. Градският представител на КИА – Пиканто заема 3-та позиция с реализирани 18 573 броя (+12.4% спрямо същия период на предходната година), следван от компактния кросоувър Стоник с осъществени 15 170 сделки през първото тримесечие от настоящата година в Европа.

Компанията отчита и възходяща реализация на екологичните модели. Продажбата на хибриди, плъгин хибриди и електромобили нарасна с 36.2% до 13 070 броя. През първото тримесечие на 2018г., 10% от реализираните на европейския пазар автомобилите с марка КИА са задвижвани от електрифицирани двигатели, в сравнение със 7.7% през същия период на изминалата 2017г.

Продажбите на хибридния кросоувър Ниро се увеличиха с 26.6% до 10 399 броя, благодарение и на наскоро представения плъгин хибрид, чийто продажби заемат 24% от общите регистрации на модела Ниро. Изцяло електрическият КИА Соул отчита най-успешното си тримесечие с реализацията на 1 717 продажби, което представлява ръст от 53.2% спрямо същия период на 2017г. Продажбите на КИА Оптима плъгин хибрид се увеличиха от 260 на 954.