Начало Автомобили КЛИЕНТ НА SHELL СПЕЧЕЛИ AUDI

КЛИЕНТ НА SHELL СПЕЧЕЛИ AUDI

82
0

Компанията отбеляза победата на Shell V-Power Diesel и Audi в легендарното състезание за издръжливост „24-те часа на Льо Ман” с промоция за своите SMART клиенти.
Щастливецът, който спечели дизелово Audi А3, е Данчо Димитров на 27 години от град Сливен и притежава SMART карта от 2003 г. Той се включи в промоцията на Shell, с която компанията отбеляза участието и историческата победа на дизеловия автомобил Audi R10, зареден със състезателно гориво Shell V-Power Diesel, в състезанието „24-те часа на Льо Ман”. Данчо Димитров ще получи от Shell нов автомобил Audi A3 Ambition 1.9 l TDI, 3 врати, климатик и радио уредба, черен екстериор и интериор.
„Научих за промоцията „24-те часа на Льо Ман”, когато зареждах в Shell Капитан Андреево. Бях заедно с мои приятели и след като видяхме, че с моята скреч-карта печеля Audi, всички много се зарадвахме. Вече планирам да заведа семейството си на почивка в Анталия с новия автомобил”, разказва Данчо Димитров.
„Шофирам дизелов автомобил от години. Работата ми е свързана с много пътуване и за мен качествата на горивото са от значение. Според мен с V-Power Diesel двигателят наистина получава повече мощност и не се изморява”, добави Данчо Димитров.
На 18-ти юни тази година историята на автомобилните състезания бе пренаписана, след като състезателното гориво Shell V-Power Diesel помогна на Audi Sport да спечели “24-те часа на Льо Ман”. Shell и Audi станаха първият победител с дизелов автомобил в легендарното състезание за издръжливост.
Shell V-Power Diesel е познат на българските шофьори още от 2003 г., когато Shell представи за първи път на пазара дизелово гориво от ново поколение. Въвеждането на V-Power Diesel предизвика изключителен интерес, като днес един от всеки трима клиенти на Shell в България, които шофират дизелови автомобили, зареждат V-Power Diesel.
Shell V-Power Diesel е създаден да подпомага съвременните дизелови двигатели да осигуряват повече мощност за по-дълго време. Горивото се предлага на повече от 4 000 бензиностанции в цяла Европа, като еспертите на Shell използваха именно технологията на V-Power Diesel, за да създадат специалното състезателно гориво за Льо Ман.

Любопитни факти за “24-те часа на Льо Ман”, снимки и видеоматериали от представянето на Audi R10, както и информация за дългогодишната история на Shell в автомобилните спортове може да намерите в интернет на адрес: www.shell.bg/lemans.