Начало Автомобили Nissan катапултира продуктовата си гама до ново ниво

Nissan катапултира продуктовата си гама до ново ниво

57
0

Nissan предлага иновация и вълнение по време на Автомобилен салон Париж, катапултирайки продуктовата си гама до напълно ново ниво с прераждането на емблематичната Nissan Micra. Компанията продължава развитието на своята визия за Интелигентна мобилност, обявена по време на Автомобилен салон Женева, като 100-процентовият електрически LEAF няма да е само изложен на щанда на марката, но ще се използва като мобилен енергиен източник за захранване на експонатите на щанда на Nissan, използвайки т. нар. технология vehicle-to-grid.

Пол Уилкокс, председател на Nissan Europe, заяви: “Лансирайки новата Micra, ние продължаваме ангажимента си да предлагаме иновация и вълнение за всички – модерен автомобил за модерен градски живот, който заздравява позицията ни на лидер в сферата на автомобилния дизайн и стил.

“Тази година продължихме да подсилваме нашата моделна гама, не само с възраждането на Nissan Micra, но също така с новия Nissan GT-R и кросоувъра Nissan Murano за Русия. Продължаваме да не изпускаме от поглед бъдещето с нашата визия Intelligent Mobility, която преосмисля управлението, задвижването и интегрирането на автомобила в обществото, а самата Micra се характеризира с много от градивните елементи на тази визия.”

Визията Intelligent Mobility на Nissan, рамка за приближаване на клиентите по света към по-безопасно и по-устойчиво бъдеще, вече се реализира точно тук и днес.

Intelligent Drive: Продължавайки започнатото с дебюта на технологията за автономно управление ProPILOT, която бе представена в минивана Nissan Serena за Япония, Nissan е готов да представи технологията в Европа. Това ще стане следващата година с новия Nissan Qashqai.

Intelligent Power: Започвайки с производството на най-продавания електромобил (EV) в света, Nissan LEAF, Nissan винаги тества авангардни приложения за EV технологии.

Intelligent Integration: Технологията на батериите за електрически автомобили бе придвижена до ново ниво чрез партньорството на Nissan с Eaton; заедно бе разработено устройство за съхранение на битова енергия, наречено xStorage. Заедно с Enel, Nissan проведе изпитания в Дания и Великобритания на т. нар. технология vehicle-to-grid. Като демонстрация на тази авангардна технология, щандът на Nissan в Париж се захранва частично от Nissan LEAF, използвайки своето новаторско био-посочно зареждане, за да пренесе енергия от автомобила към шоуто.

Компанията подобри също така предишните си европейски продажби, отчитайки двуцифрен ръст на редица пазари, противодействайки на икономическите насрещни ветрове със силни продажби на лидерите в отделните сегменти кросоувъри и електромобили.

Продажбите в Западна Европа в края на фискалната 2015 година (март 2016) бяха с 9,4% по-високи спрямо фискалната 2014, рекордна година, в която основните пазари, в това число Испания (+19.3%), Германия (+13.2%), Италия (+8.8%), Великобритания (+4.2%) и Франция (+3.9%) отбелязаха съществен ръст. Европейските продажби на кросоувъри Nissan бяха над 432 000 бройки за фискалната 2015 години, с което гамата на марката се превърна в най-продаваната в категорията.

Г-н Уилкокс добавя: “Нашата продуктова гама никога не е била толкова силна, нито толкова сплотена – демонстрирайки, че ние не се боим да преоткриваме себе си във всички сегменти и да нарушаваме статуквото. Докато другите предприемат по-внимателен подход, ние продължаваме да инвестираме в нашата визия за бъдещето, точно сега.”