Начало Автомобили Първият DS Urban Store отвори врати в Лондон

Първият DS Urban Store отвори врати в Лондон

38
0

Първият DS Urban Store отвори врати в търговския център Уестфийлд Лондон. Това е първият подобен магазин на марката, който не просто подканва посетителите да се потопят в света на DS Automobiles, но им дава възможност и да изследват огромните възможности за персонализиране на моделите посредством системата за виртуална реалност на марката, наречена DS Virtual Vision. Всеки клиент може да конфигурира и купи своя DS в магазина, като ще е в състояние да „види” как реално би изглеждала колата.

„Отварянето на DS Urban Store представлява важна стъпка в развитието на мрежата на DS”, заяви главният изпълнителен директор на DS Automobiles Ив Бонфон. „Интерактивният магазин помага за промотиране на бранда по възможно най-достъпен за потребителите начин. Там можете да купите DS, да се потопите във вселената DS и да изживеете нещо невероятно.”

Концепцията изисква всеки DS Urban Store (този в Лондон е първият, скоро ще има и други в големи градове по света) да е в сърцето на популярно и престижно градско средище. Разположението може да е в търговски център, но ще има и самостоятелни шоуруми. Идеята е да се представи марката пред клиентите на места, където те обичайно изкарват свободното си време.

Всеки DS Urban Store има пет обособени района:

– DS EXHIBITION (там се разполагат избрани модели DS);

– DS VIRTUAL VISION (мястото, където всеки желаещ ще може да изживее невероятно виртуално DS приключение);

– DS BOUTIQUE (колекция от DS лайфстайл продукти, вдъхновени от моделите на марката, френския лукс и иновативните технологии);

– DS LOUNGE (гостите могат да работят там по конфигурацията на желания автомобил с помощта на DS съветник);

– DS BIJOUTERIE (по принцип резервиран за клиентите, желаещи да потвърдят покупката си).

Първият DS Urban Store е на площ от 140 квадратни метра. Седмина DS съветника ще помагат на гостите с информация и допълнителни асистенции за конфигуриране и персонализиране на желаните модели. Търговският център Уестфийлд Лондон е избран като едно от най-популярните места за пазаруване за лондончани. През 2015 г. той е бил посетен от 27 милиона души. В него се помещават над 300 магазина.