ГП на Русия след:
Последно състезание: Сингапур

Проблемите на Макларън и Мишлен

23.04.2002 | Club F1 | коментара След особено неприятната си катастрофа в Барселона, причинена почти стопроцентово от спукана гума, Дейвид Култард установи по не особено приятен начин, че и френските гуми могат да поднесат големи беди.
Макларън, които от 1998 г. до 2001 г. караха с гуми Бриджстоун, заложиха в началото на тази година всичко на Мишлен. Рон Денис побърза да обещае, че смяната със сигурност ще донесе подобряване на цялостния пакет за новия сезон. Веднага обаче изскача резонният въпрос: Ще може ли тимът да използва потенциала на французите още през настоящия сезон?
Тук е мястото да подчертаем, че заради наложената забрана за тестове до началото на тази година, Ейдриян Нюи е бил принуден, малко или много, да конструира новата кола “на тъмно” по отношение на гумите.
Защото “сребърните” определено не са имали всеобхватните данни предоставени например на Уилямс.
А гумите на Мишлен се различават коренно от тези на Бриджстоун – те са малко по-широки, по-високи и доста по-тежки – бе разбрано бързо от англо-германския екип. За разлика от Бриджстоун гумите на французите се износват отвън навътре.
В шасито и окачването задължително трябваше да бъдат направени промени спрямо миналия сезон, за да може да се очаква възможно най-добро представяне.“Просто е невероятна разликата между продуктите на двете фирми”, казва тестпилотът на тима Алекс Вурц.
Това се осъзнава напълно и от Ейдриън Нюи: “За нас всичко свързано с гумите е ново и ние се намираме в процес на изучаване. Все пак се опитахме да направим достатъчно “гъвкава” кола, която да може постепенно да се нагоди към тях по време на този учебен процес.”
........................
Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти