ГП на Русия след:
Последно състезание: Сингапур

Райконен: Гумите се износиха и от там нататък битката бе изгубена

02.09.2018 | Калоян Петров; снимка: Спас Генев | коментара

Кими Райконен посочи износването на задните си гуми като основна причина да загуби битката в Гран при на Италия. Финландецът пръв спря в бокса за смяна, докато съперниците от Мерцедес Люис Хамилтън и Валтери Ботас останаха на трасето. Той излезе пред англичанина, но зад сънародника си, след което гумите му се износиха и Хамилтън го изпревари към края на състезанието.

„Колата бе достатъчно бърза, но за съжаление задните гуми се износиха и от там нататък битката бе изгубена. Опитах да направя нещо, но не бе възможно. Ситуацията далеч не е идеална, но така се получи днес. Поне сме втори и продължаваме да се борим”, обясни Райконен, за когото това бе подиум №100 в кариерата му във Формула 1.

„В ретроспекция винаги можеш да подредиш всичко по-добре, но тогава вече е твърде късно. Не смятам, че допуснахме грешка. Просто гумите се изхабиха. А и сега няма смисъл да се мисли кое как е можело да стане. Положението е такова, каквото е. Оставяме станалото зад гърба си и продължаваме.”

Все пак финландецът каза, че е трудно да приеме поражението на Монца.

„Карането зад други коли в продължение на няколко обиколки не помогна. Не си в позиция да си пазиш гумите и да внимаваш. Е, може да го правиш, но тогава изпускаш Хамилтън. Нямаше момент, в който да можем да си позволим по-голяма грижа към тях. Трябваше да натиснем и за съжаление това не ни се отплати. За щастие гумите издържаха до финала. Представянето ни със сигурност не бе кошмарно, но не бе и желаното от мен и тима”, допълни Кими.

Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари
Други новини за същото състезание:
•  09.09.2018 Хаас официално подаде протест срещу дисквалификаци... •  03.09.2018 Перес и Окон изведоха новия Форс Индия до 7-ото мя... •  03.09.2018 Рикиардо отпаднал заради проблем със съединителя... •  03.09.2018 Аривабене: Фетел имаше сериозни повреди по колата... •  02.09.2018 Хаас-ът на Грожан не отговаря на техническите прав... •  02.09.2018 Наказанието не е справедливо, настоя Верстапен... •  02.09.2018 Хамилтън не ми остави достатъчно място, заяви Фете... •  02.09.2018 Хамилтън: Негативизмът ме мотивира... •  02.09.2018 Хамилтън с блестяща победа на Монца... •  02.09.2018 Гран при на Италия – коментари по време на състеза... •  02.09.2018 Вариантите за стратегии в Гран при на Италия споре... •  01.09.2018 Алонсо: Не беше много умна постъпка; Магнусен: Фер... •  01.09.2018 Всяка стъпка напред е добре дошла, заяви Верстапен... •  01.09.2018 Ботас: Пожертвах баланс заради спирането... •  01.09.2018 Загубих половин десета в последния завой, обясни Х... •  01.09.2018 Уилямс записа първо класиране в Q3 за сезона... •  01.09.2018 Фетел: Беше чудо, че станах втори... •  01.09.2018 Кими с невероятен пол на Монца, Фетел втори... •  01.09.2018 Ферари отново с по-свалени крила... •  01.09.2018 Ферари няма срок за решение относно Райконен, заяв... •  31.08.2018 Проблем с DRS-а е причина за катастрофата на Ерикс... •  31.08.2018 Фетел: Балансът на автомобила все още не е перфект... •  31.08.2018 Хамилтън и Ботас се надяват на известен напредък в... •  31.08.2018 Това определено е най-лошата писта за нас, заяви В... •  31.08.2018 Ферари пред Мерцедес във втората сесия на Монца... •  31.08.2018 Предварителният F1 календар за 2019 г. включва 21 ... •  31.08.2018 Перес най-бърз в проведената на мокро първа тренир... •  31.08.2018 Виетнамското правителство ще подкрепи проекта за F... •  31.08.2018 Фетел не се притеснява относно легалността на авто... •  31.08.2018 Алонсо с ново шаси на Монца... •  30.08.2018 Квят се връща в Торо Росо?... •  30.08.2018 Кими: Мисля, че съм толкова добър, колкото и преди... •  30.08.2018 Строл: Не липсата на опит е нашият проблем... •  30.08.2018 Един питстоп за смяна на гуми на Монца... •  29.08.2018 Мерцедес ще реши дали да налага отборни заповеди с... •  21.08.2018 Спад в продажбата на билети за Гран при на Италия ...

Горещи Оферти