Начало Автомобили Volvo е сред водещите пет премиум бранда в Европа с най-бърз ръст...

Volvo е сред водещите пет премиум бранда в Европа с най-бърз ръст на продажбите

61
0

Европейските продажби на Volvo Cars се увеличиха с 12,9% през първите осем месеца на тази година, което превръща Volvo в премиум брандa с най-бърз ръст на продажбите сред водещите пет автомобилни марки в Европа според независими данни, събрани от Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA).

Силните първи осем месеца на годината се дължат на успешното представяне на марката в по-големите европейски пазари като Германия, Великобритания и Швеция. Пазари като Франция, Италия, Полша, Испания и Финландия също показват стабилен растеж. Европа е най-важният регион в продажбите на Volvo Cars, съставляващ над половината от общия размер на световните продажби на компанията. 

– Общото възстановяване на европейския автомобилен пазар си остава предпазливо, но Volvo очевидно успява да оползотвори максимално тази тенденция – заяви Хакан Самюелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars. – Доволен съм, че автомобилите ни се продават толкова добре в един от нашите най-големи и най-важни региони. Гледайки в перспектива, ние сме добре позиционирани да се възползваме и за в бъдеще от европейското възстановяване на пазарите.

Клиентите в Европа приеха благосклонно освежените и обновени версии на Volvo S60, V60, XC60, XC70 и S80, които бяха пуснати на пазара в началото на 2013 г. като част от една по-голяма програма за обновяване.

Официалното представяне на новото семейство двулитрови, четирицилиндрови двигатели Drive-E на Volvo Cars също подсили привлекателността на марката Volvo за европейските купувачи. Тези агрегати предлагат на водачите несравнима комбинация от мощност и грижа за околната среда.

И на други места по света Volvo Cars регистрира стабилен растеж. Като например в Китай – най-големият единичен пазар на марката. Там продажбите са нараснали с 36,9 на сто през първите осем месеца на годината, изпреварвайки сериозно конкуренцията.

Доброто представяне в Китай и Европа компенсира спада от 10,9 на сто в САЩ през същия период, като довежда до общ глобален растеж на продажбите с 9,2 на сто за първите осем месеца на 2014 г.В световен мащаб Volvo Cars предвижда ръст на продажбите от около 10 на сто за цялата 2014 година.