ГП на OAE след:
Последно състезание: Бразилия

Citroen C3 със 100 000 продажби

09.05.2017 | Георги Кръстев | коментара

По-малко от половин година след пускането си на пазара, новият C3 отбеляза 100 000 продажби, което го превърна в най-продавания модел на Citroen. Поръчките за модела в Европа са се увеличили със 70% от началото на годината, като новите клиенти са с ръст от 60%.

C3 привлича потребителите с множество възможности за персонализация и уникален характер. Моделът е с повече от 25 международни награди. На сайта Citroen Advisor пък средната му оценка (поставяна от клиентите) е 4,7 звезди от 5 възможни.

Много от собствениците на новия C3 буквално се влюбват в колата от пръв поглед. Почти 50% от реализираните продажби пък са с високо ниво на оборудване („Shine”), а повече от 60% са на версии в два цвята. Много популярни са и вариантите с технологията на Citroen Airbump. Над 30% от продадените коли пък са с цветен интериор по избор.

Препоръчваме ви:
Тагове: C3, Citroen, Citroen C3

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти