ГП на OAE след:
Последно състезание: Бразилия

Audi A6 и прототипът на e-tron на Автосалона в Женева

08.03.2018 | Иво Кръстев, снимки Ауди | коментара

Audi продължава своята моделна офанзива в луксозния клас - след новите поколения на Audi A8 и Audi A7, сега престижната марка представя в Женева и новото издание на Audi A6. Независимо дали търсите най-модерните цифрови решения, комфорт или спортна динамика, елегантно изваяният седан се представя убедително като най-много странния талант в своя пазарен сегмент.

В рамките на международния автомобилен салон в Женева Audi разкрива и прототипа на своя първи сериен автомобил с  изцяло електрическо задвижване. Динамичният SUV модел съчетава пространството и комфорта, типични за  луксозните автомобил и, с автономен пробег подходящ за по-дълги пътувания.

В лицето на новия A6, Audi представя осмото поколение на своя успешен луксозен седан. Високотехнологичният и изключително елегантен модел представя многобройни  нововъведения в  своя пазарен  сегмент и е по-гъвкав и функционален от  когато и да било преди.

Наред с моделите A8 и A7 Sportback, A6 е забележителен посланик на новия стилистичен език на марката Audi. Със своите напрегнати повърхности, чисти ръбове и удивителни линии, той излъчва дух на спортна елегантност, модерни технологии и първокласно качество.

Оформлението на вътрешното пространство при него се фокусира последователно върху  изцяло цифровата система за управление на функциите и налага най-новите тенденции в този сегмент от пазара.

Системата MMI touch response с тактилна и звукова обратна връзка осигурява бърза и интуитивна работа при управление на различните функции в автомобила, а разширените възможности и решения за комуникационна свързаност и асистенция на водача предлагат още по-високо равнище на сигурност и удобство. Ярки акценти сред асистентните системи на водача са функцията за пилотно паркиране и гариране на автомобила, които ще разширят гамата на допълнителното оборудване на модела през настоящата година, както и адаптивният асистент за шофиране.

Той подкрепя шофьора в управлението на автомобила в надлъжна и напречна посока и помага за поддържането на лентата на движение дори в тесни улици и стеснени поради ремонт пътни участъци. Поведението на пътя на Audi A6 съперничи с динамиката на спортните автомобили и  маневреността на компактните модели, като новата динамична система за управление на всички колела играе основна роля в това отношение.

Благодарение на нея директните, спортни реакции на кормилното управление се  допълват от изключителна стабилност при шофиране, а радиусът на завой на седана отбелязва намаление с до 1,1 метра. Новата система на амортисьорите на свой ред осигурява интензивна, но и изключително подробна и фина обратна информация за контакта с пътя.

При пазарната премиера на модела в Европа, Audi ще предлага новия A6 с два мощни двигателя с отлични работни характеристики - 3.0 TFSI с максимална мощност  250 кВт (340 к.с.) (среден разход на гориво в л/100 км: 7,1–6,7), средни  емисии на CO2 в г/км: 161-151*) и 3.0 TDI с максимална мощност

210 кВт (286 к.с.) (среден разход на гориво  л/100 км: 5,8-5,5, комбинирани емисии на CO2 в г/км: 150-142). Всички двигатели са оборудвани серийно с „мека” хибридна система, осигуряваща  допълнителен комфорт и енергийна  ефективност. Новият Audi A6 ще бъде произвеждан в завода на компанията в  германския град Некарсулм и ще дебютира на германския пазар с високо ниво на серийното  оборудване през  юни 2018 година. 

Изцяло електрически SUV модел - прототипът  Audi e-tron

Прототипът Audi e-tron предлага предварителен поглед към  първия изцяло електрически  модел на марката с четири кръга. Покритият с маскировъчно фолио със специално  разработен дизайн прототип използва електрическа система за задвижване с високо  напрежение.

Зад наелектризиращата му външност се крие престижен  спортен SUV модел с достатъчно пространство за пет души и много багаж – просторът и комфортът в интериора са  близки до тези на типичните представители на марката Audi в луксозния клас. Благодарение на електрическото Quattro задвижване, подходящият за дълги пътувания автономен пробег и разнообразните възможности за зареждане на акумулаторните батерии, бъдещите клиенти на модела ще могат да се насладят на чисто електрическа мобилност без никакви компромиси и дискомфорт.

Серийната версия на прототипа Audi e-tron ще  може да  използва електрозахранването  в станции за бързо зареждане със зарядна мощност  до 150 кВт. Благодарение на тази възможност, луксозният SUV ще бъде напълно готов за следващия етап от дългото пътешествие само след 30 минути.

Преди европейската пазарна премиера на новия модел в края на годината, стотици  негови развойни прототипи ще  преминат  тежки изпитания в екстремни условия по целия свят. Сега група от специално маскирани прототипи  поставят началото на голям конкурс за най-впечатляваща снимка, като най-добрите образци, качени в социалните мрежи под #etron ще бъдат публикувани от Audi на специално създадения за целта интернет сайт www.e-tron.audi

Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти