ГП на OAE след:
Последно състезание: Бразилия

Продажбите на Citroen C3 надминаха 300 000

13.03.2018 | Иво Кръстев, снимка Ситроен | коментара

По време на пресконференцията на Citroën на международното автомобилно изложение в Женева, Линда Джаксън, изпълнителен директор на компанията,обяви, че продажбите на третото поколение C3 са надхвърлили 300,000 за по-малко от 18 месеца след неговото лансиране.

Това завидно представяне подчертава успеха на продуктовата офанзиава на Citroën.

Пуснат в продажба преди по-малко от година и половина, през ноември 2016, новият C3 вече надмина 300,000 продажби. Третото поколение градски, пъргав автомобил на Citroën се превърна в истински успех с увеличение на продажбите в Европа от46% през 2017 в сравнение с 2016 г. (модели C3 III + C3 II).

Новият Citroën C3, най-продаваният модел на Citroën, има водеща роля в резултатите по отношение на продажбите на марката за 2017 г. През изминалата година, Citroën достигна най-високите обеми продажби от шест години насам с ръст два пъти над този на целия пазар (леки + товарни автомобили).

Успехът на новият C3 е отвъд обема реализирани продажби:

почти45% от продажбите са в най-високото ниво на оборудване(‘Shine’),

над 60% от клиентите са избрали опцията купе и покрив в два цвята,

над55% от продажбите са с Airbump®, почти30% от продадените автомобили са с опцията интериор в цвят.

Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти